UniCredit Bank je nastala spajanjem UniCredit Zagrebačke banke i HVB Central Profit Banke, 4.3.2008. godine. S ukupnom aktivom od preko 3,4 milijarde KM, s preko 980.000 klijenata, Banka danas posluje kroz mrežu od 90 poslovnica koja pokriva čitav teritorij Bosne i Hercegovine, što proizvode i usluge UniCredit Bank čini dostupnim svakom klijentu, u svim većim gradovima i mjestima u našoj državi. Sada svojim klijentima UniCredit Bank može ponuditi više nego ikada ranije, jer svoj uspjeh temelji na kontinuiranom podizanju kvalitete usluga i kreiranju proizvoda prema potrebama razvijenog financijskog tržišta, pri čemu u središte svog poslovanja uvijek stavlja klijenta.
UniCredit Bank d.d., bila je prva banka koja je u Bosni i Hercegovini uvela novi, jedinstveni uslužni model pristupa klijentu, čija je osnovna karakteristika da je cjelokupno poslovanje Banke temeljeno na segmentaciji klijenata (postojećih i novih-potencijalnih) po kojoj su složene poslovne linije, okrenuto zadovoljenju potreba klijenata u skladu s njihovim mogućnostima i potrebama.
Karakteristika poslovnog modela UniCredit Bank d.d. je segmentni pristup klijentu, na način da su određeni klasteri klijenata sa sličnim osobinama, preferencijama i tržišnim položajem, te je istima dodijeljen poseban servis model za svaku od tako utvrđenih poslovnih linija, s posebno educiranim i dodijeljenim osobnim bankarom ili voditeljem poslovnog odnosa. Uz ovakvu organizaciju i educiranost zaposlenika, UniCredit Bank je u stanju prepoznati potrebe i ispuniti očekivanja svojih klijenata, kako pravnih osoba, tako i građana.
Banka klijentima pored kreditno – garantnih, akreditivnih i depozitnih proizvoda namijenjenih pravnim osobama te kreditnih i štednih proizvoda za građane nudi i korištenje SMS usluga, usluge mobilnog bankarstva m-ba, trajnog naloga, i usluge Western Union-a kao i poslovanje posredstvom novčanog tržišta i internet bankarstva.
Kao vodeća europska banka, UniCredit će i u budućnosti ostati predana razvoju lokalnih zajednica u kojima živi nudeći vrhunsku kvalitetu usluge, kao standard poslovanja. U budućnosti će Banka ostati bitan pokretač rasta i ekonomskog razvoja BiH, kao zemlje u razvoju i svih njenih građana. Razvijajući gospodarstvo ove zemlje, Banka nastoji osigurati bolji život svakom njenom građaninu.