1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Prijavite se

Najnovije firme

VKV . ELEKTROTEHNIČAR
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
ELEKTROMEHANIČAR
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
Advokat Ermin Gačanović
Korisničke ocjene
 
5.0 (1)
Igraonica Sretna Porodica Tuzla
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
Prevodilačka agencija Linguance
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
SUDSKI TUMAČI SARAJEVO
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
DIGITAL MEDIA DESIGN
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)
Elektromehaničar VKV
Korisničke ocjene
 
0.0 (0)

Najnovije recenzije

Advokat Ermin Gačanović
 
5.0
Privatna stomatološka ordinacija - Aščerić dr Safet
 
5.0
Privatna stomatološka ordinacija - Aščerić dr Safet
 
5.0
Privatna stomatološka ordinacija - Aščerić dr Safet
 
5.0
Privatna stomatološka ordinacija - Aščerić dr Safet
 
1.0
SWAN - Preciosa
 
1.0
Babina Beauty Centar
 
5.0
BBI Centar
 
4.0
Art Kuća Sevdaha
 
5.0
 
 

Raiffeisen Bank Raiffeisen Bank Popularno

Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank

Info

Adresa
Zmaja od Bosne bb
Telefon
+387 33 75 50 10
E-mail
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

Banka je osnovana 07. novembra 1992. godine, pod nazivom Market Banka dd Sarajevo, kao dioničarsko društvo sa dominantnim učešćem privatnog kapitala (preko 90%).

21. jula 2000. godine Raiffeisen Zentralbank Österreich AG preuzima većinski paket dionica (89,71%) i Banka mijenja ime u Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercgeovina. Ovim Banka biva integrisana u mrežu RZB-a, koja ima svoje banke u 16   zemalja regiona Centralne i Istočne Evrope.

Od 01.01.2003. godine, kada je Raiffeisen Bank HPB pripojena Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, započelo je novo razdoblje u poslovanju Banke. Realizacijom ovog projekta Banka je ojačala svoju poziciju na BH tržištu i povećala bilansnu masu na preko jednu milijardu KM, te značajno proširila svoju poslovnu mrežu.

Sa sjedištem u Sarajevu Banka, putem svojih filijala, posluje u slijedećim gradovima: Sarajevo, Mostar, Banja Luka, Tuzla, Bihać, Zenica, Brčko, Tešanj, Vitez, Goražde,Visoko, Trebinje, Orašje, Kakanj, Žepče, Široki Brijeg, Livno, Bijeljina, Cazin, Prijedor, Gradiška, Istočno Sarajevo, Laktaši, Mrkonjić Grad, Kozarska Dubica, Novi Grad/Bosanski Novi, Prnjavor, Derventa, Doboj, Modriča, Brod, Zavidovići, Kiseljak, Teslić, Travnik, Gračanica, Gradačac, Živinice, Lukavac, Srebrenik, Odžak, Zvornik, Ugljevik, Velika Kladuša, Sanski Most, Ključ, Bosanska Krupa, Konjic, Čapljina, Čitluk, Međugorje, Grude, Ljubuški, Posušje, Tomislavgrad.

Investiranje u nove tehnologije, iskusno osoblje koje se stalno usavršava, naglasak na individualnom pristupu klijentu, te uvođenje novih savremenih proizvoda i usluga predstavlja alfu i omegu konkurentnosti Raiffeisen banke  na tržištu.

Uneseni podaci su informativnog karaktera. Ako ste vlasnik ili uposlenik ove firme i želite izmijeniti navedene podatke kliknite na dugme pored.
Zatraži ovaj unos

Karta

Korisničke recenzije

Prosječna ocjena od ukupno: 2 korisnika

Da bi napisali recenziju molimo registrujte se ili se prijavite.
Ukupna ocjena 
 
1.5
Kvalitet 
 
1.5  (2)
Cijena 
 
1.5  (2)
 
Raiffeisen Bank 2012-03-22 17:22:08 Saka
Ukupna ocjena 
 
2.0
Kvalitet 
 
2.0
Cijena 
 
2.0
Recenzent: Saka    22. March 2012.
Tek obnovljeno: 22. March 2012.
Top 10 Recenzenata  -   Sve moje recenzije

Najveća ali ne i najbolja

Raiffeisen je najveća banka u BiH. Lako je pretpostaviti da time imaju i najširi izbor usluga. No, nakon nešto više od godinu dana korištenja Raiffeisen banke kao fizičko i kao pravno lice mogu ustvrditi da nije baš tako.

Ostaćete zatečeni kad saznate da ova banka ne nudi niti osnovne usluge koje se obično podrazumijevaju kod drugih banaka. Npr. običnu debitnu karticu povezanu sa računom firme kod njih nije moguće dobiti. Moguće je dobiti isključivo posebnu kreditnu karticu na koju onda naplaćuju drastične provizije.

Usluge koje ova banka opet ima u ponudi, kao npr. internet bankarstvo, su ekstremno loše implementirane. Najveća zamjerka je vrijeme procesiranja transakcije, gdje je za obični prenos sredstava s jednog vlastitog računa na drugi, potrebno čekati i po nekoliko sati, a nerijetko i nekoliko dana, ako ste zahtjev poslali petkom. Nepojmljivo je da jedna usluga koja se zove elektronsko bankarstvo ustvari i nije elektronsko niti automatsko već sa druge strane opet sjedi neka baba koja svaku transakciju ručno obrađuje. Ako nikog nema - nema ni transakcije. Ovu "uslugu" banka ipak obilato naplaćuje. Ako mislite da ćete elektronskim bankarstvom moći plaćati račune bez naknade varate se. Pored 4KM mjesečno banka će vam redovno skinuti i proviziju po svakom plaćenom računu, baš kao da ga plaćate na šalteru banke. Pitam se kakva je onda prednost imati elektronsko bankarstvo... Zar sama banka ne bi trebala motivisati klijente da svoje transakcije obavljaju van prostorija banke i tako smanji gužve? To ova banka ne čini, naprotiv, naplaćuje ekstra za ekstra lošu uslugu.

(Ne)ljubaznost uposlenika je posebna priča. Na upit "Zašto nije prošao nalog koji sam poslao prije 3 sata?" dobijam odgovor: "Eto, mi samo sjedimo i čekamo vaš nalog"! Na komentar da njihove kartice nemaju niti čip već samo magnetnu traku, nešto što je na mnogim mjestima u Evropi prevaziđeno, njihov komentar uz podsmijeh je: "Jao, šta ćemo sad?".
Interesantno je da se gospoda uopšte ne obazire na primjedbe i kritike. Umjesto da se trude da iznađu rješenje, pogotovo za pravna lica, oni u vas bulje kao tele u šarena vrata i klimaju glavom.

Kap koja je prelila čašu je kad sam otkrio da za svaku kupovinu karticom preko interneta gospoda naplaćuje 2% od iznosa za navodnu "konverziju valute". Čak i kad je naplata u Eurima za čiji je kurs KM fiksno vezan i gdje praktično nema nikakve konverzije. Da neka banka naplaćuje postotak za kupovinu Visa karticom je nešto sa čim se prvi put srećem. Nijedna banka u Evropi nije toliko bezobrazna, a čujem da ni ostale domaće banke ovo ne rade.

Jedina pozitivna stvar s ovom bankom je da su najveći pa njihove bankomate i poslovnice imate svuda po gradu.

Ah da, ima još jedna, zapravo i najbolja stvar sa Raiffeisen Bankom BiH: ne naplaćuju naknadu za zatvaranje računa. Preporučujem vam da iskoristite tu pogodnost.

Da li Vam je ova recenzija bila od pomoći? 
270
Prijavi ovu recenziju
Raiffeisen Bank 2012-04-10 09:52:19 totals
Ukupna ocjena 
 
1.0
Kvalitet 
 
1.0
Cijena 
 
1.0
Recenzent: totals    10. April 2012.
Top 50 Recenzenata  -   Sve moje recenzije

Gore ne može biti

Do prije par godina banka sa visokom kvalitetom pruzenih usluga. Kao pravno lice koje od samog osnivanja koristi njihove usluge bili smo prezadovoljni odnosom i vrstama usluga koje su nudili. Ali zadnjih tri godine katastrofa od banke. Kreditni referenti koji lazu i petljaju. Bahato, nevaspitano i bezobrazno osoblje. Lazi i prevare na svakom koraku. Tipicna situacija kada odu strani supervizori i na njihovo mjesto dodje domaca zamjena. Banka koja je u zadnjih tri godine najbrze izgubila kredibilitet i veliki broj klijenata. Sada trenutno banka na ciji pomen klijenti dobiju osjecaj mucnine. Kao pravno lice radimo sa vise banaka ali ni u jednoj nismo sreli vise frustrirane i nevaspitane sluzbenike kao sto je slucaj sa RBB. I dan danas smo izlozeni konstantnom maltretiranju i sikaniranju od strane kreditnih referenata i nizih sluzbenika. U slucaju da imate srece ili "stelu" pa da dodjete do uposlenika na vecem polozaju u banci, saslusace vas i uredno "otpremiti" sa nadom da ce se nesto promijeniti. Da od toga nema nista vrlo brzo cete saznati jer ce se pritisci i maltretiranje nastaviti jos vecom zestinom. Nijednu primjedbu klijenta, nijedan zahtjev za boljom i kvalitetnojom uslugom RBB nece ispostovati. Zalosna situacija nam se desila kada smo nakon primjedbi na rad kreditne sluzbenice od sefa poslovnice dobili "savjet" da malo smirimo situaciju jer sluzbenica, zaboga, ima privatnih problema pa se to odrazava na njen profesionalni angazman u banci. Da sumiramo na kraju, bjezite od ove banke kao djavo od krsta. Nijedna banka nije idealna ali RBB je ubjedljivo najgora banka u Sarajevu trenutno. U toj banci nikada necete biti klijent sa pravima vec ce vas smatrati nizim bicem i njihovim robom koje u svakom momentu mora biti spremno da ispuni neki od idiotskih zahtjeva koje ce od vas traziti. A sto se tice onoga sto su kao banka duzni da vam pruze kao klijentu ima ona stara "Sto je babi milo to joj se i snilo" Od toga jednostavno nema nista. Raiffeisen Banka d.d. Sarajevo - ubjedljivo najgora banka u Sarajevu.

Kao njihov slogan mogla bi se iskoristiti recenica jedne njihove sluzbenice koja kaze: "Sta nas briga sto ima nezadovoljnih klijenata, oni odu od nas a nama dodju nezadovoljni iz drugih banaka. Zasto da se sekiramo kad ce uvijek biti da su vuci siti a ovce na broju".

Da li Vam je ova recenzija bila od pomoći? 
233
Prijavi ovu recenziju
 
FacebookTwitterFeed