Prijavite se
Najnovije firme
Najnovije recenzije
Detaljna recenzija
Tek obnovljeno: 22. March 2012.
Top 10 Recenzenata - Sve moje recenzije
Najveća ali ne i najbolja
Raiffeisen je najveća banka u BiH. Lako je pretpostaviti da time imaju i najširi izbor usluga. No, nakon nešto više od godinu dana korištenja Raiffeisen banke kao fizičko i kao pravno lice mogu ustvrditi da nije baš tako.
Ostaćete zatečeni kad saznate da ova banka ne nudi niti osnovne usluge koje se obično podrazumijevaju kod drugih banaka. Npr. običnu debitnu karticu povezanu sa računom firme kod njih nije moguće dobiti. Moguće je dobiti isključivo posebnu kreditnu karticu na koju onda naplaćuju drastične provizije.
Usluge koje ova banka opet ima u ponudi, kao npr. internet bankarstvo, su ekstremno loše implementirane. Najveća zamjerka je vrijeme procesiranja transakcije, gdje je za obični prenos sredstava s jednog vlastitog računa na drugi, potrebno čekati i po nekoliko sati, a nerijetko i nekoliko dana, ako ste zahtjev poslali petkom. Nepojmljivo je da jedna usluga koja se zove elektronsko bankarstvo ustvari i nije elektronsko niti automatsko već sa druge strane opet sjedi neka baba koja svaku transakciju ručno obrađuje. Ako nikog nema - nema ni transakcije. Ovu "uslugu" banka ipak obilato naplaćuje. Ako mislite da ćete elektronskim bankarstvom moći plaćati račune bez naknade varate se. Pored 4KM mjesečno banka će vam redovno skinuti i proviziju po svakom plaćenom računu, baš kao da ga plaćate na šalteru banke. Pitam se kakva je onda prednost imati elektronsko bankarstvo... Zar sama banka ne bi trebala motivisati klijente da svoje transakcije obavljaju van prostorija banke i tako smanji gužve? To ova banka ne čini, naprotiv, naplaćuje ekstra za ekstra lošu uslugu.
(Ne)ljubaznost uposlenika je posebna priča. Na upit "Zašto nije prošao nalog koji sam poslao prije 3 sata?" dobijam odgovor: "Eto, mi samo sjedimo i čekamo vaš nalog"! Na komentar da njihove kartice nemaju niti čip već samo magnetnu traku, nešto što je na mnogim mjestima u Evropi prevaziđeno, njihov komentar uz podsmijeh je: "Jao, šta ćemo sad?".
Interesantno je da se gospoda uopšte ne obazire na primjedbe i kritike. Umjesto da se trude da iznađu rješenje, pogotovo za pravna lica, oni u vas bulje kao tele u šarena vrata i klimaju glavom.
Kap koja je prelila čašu je kad sam otkrio da za svaku kupovinu karticom preko interneta gospoda naplaćuje 2% od iznosa za navodnu "konverziju valute". Čak i kad je naplata u Eurima za čiji je kurs KM fiksno vezan i gdje praktično nema nikakve konverzije. Da neka banka naplaćuje postotak za kupovinu Visa karticom je nešto sa čim se prvi put srećem. Nijedna banka u Evropi nije toliko bezobrazna, a čujem da ni ostale domaće banke ovo ne rade.
Jedina pozitivna stvar s ovom bankom je da su najveći pa njihove bankomate i poslovnice imate svuda po gradu.
Ah da, ima još jedna, zapravo i najbolja stvar sa Raiffeisen Bankom BiH: ne naplaćuju naknadu za zatvaranje računa. Preporučujem vam da iskoristite tu pogodnost.